Vill något, men vet inte vad.

Jag vill pyssla och diy'a massa. Men jag vet inte riktigt vad jag vill göra.
En fotlänk, fixa nån tröja, vad som helst nästan.
Hatar sånt här.

Min lillebror måste lära sig att vår lägenhet inte är ett jävla disco.
Han har konstant skithög musik med grov bas, det vibrerar nog fan mer i mitt rum än hans.
Inte okej.

Igår var det mors dag. Jag hade köpt en chokladask med praliner formade som kakaoböner, och tillsammans med pappa köpte vi rosor, ett kort och en rosa prinsesstårta. Jag stal lite marsipan och Fritte stal lite grädde.
Nom nom nom.

Jag vill ut tror jag. Alltså, inte ut och klubba. Men ut och göra något, trots skitvädret. Fönstershoppa kanske.
Funderar på att baka bröd. Något som inte kräver jäst. Typ, grekiskt eller italienskt eller så.
Hm.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0