Pang, boom, krash!

Datorn krashar. Gång på gång på gång. På gång.
You get it.
Ska spara allting idag, och sen överväger jag att helt enkelt slopa datorn tills en bekant kan komma och hjälpa mig att formatera den.

Har fått diverse impulser av att bokstavligt talat slänga datorn i golvet och stampa på den.
Var nära på det igår, jag tog den i ett stadigt grepp och ryste om den ordentligt, haha!
Men den lärde sig ingenting. Fortsatte bara att krasha.

Och får jag låna min bror dator? Nööj!
Det är tydligen mitt fel att hans dator behöver inkonsekvenskontrolleras (eller vad fan det nu heter),
trots att jag inte gjort något med den?

I så fall är det hans fel att jag har eksem, för hans närvaro äcklar mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0