In need of cykel.

Jag vill börja cykla igen. Men min cykel dör hela tiden, pga min lillebrors slarv. Det känns inte okej.
Hade inte bangat en ny cykel. Behöver inte vara ny-ny, men en fungerande cykel helt enkelt.
Får iofs gärna vara bättre begagnad så jag kan måla på den utan protester.

Vill även till liseberg någon dag. Hittills lutar det åt jag, granne, Jonas, Aneta och hennes man.
Men ingenting är spikat, långt ifrån.

Och jag vill tatuera mig. Fy fan vad mycket jag vill.
Jag vill ha kompisar som bryr sig också.
Men skitsamma.

Ska fortsätta kolla på film nu.

Ta-ta!

Kommentarer
Postat av: Aneta

Min man vill till liseberg, det var en söndag det lutade mot va?

2010-05-11 @ 00:06:51
URL: http://wannabeafatass.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0