En pågick en massaker i mina skor.

Note to self: skaffa rediga gympadojor som inte slaktar fötterna. Fake-converse är INTE bra att motionera i.
Ja. Jag ser snabba promenader på minst en timme som motion.
Så det så.

Mina hälar gör så jävla ont. Och jag lär ha träningsvärk.
Har aldrig riktigt trott på det där med stretching. Fast jag vet att man borde.
"Men det är ju så jooobbigt! ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅHR!!!", som jag ofta sa efter idrotten i skolan.
Saknar nästan grundskolan. Skolmat och idrott. Och svenska.
Inte för att jag var en sportfåne (lär jag väl aldrig bli), men trots rökning hade jag OKEJ kondis då. Bättre än nu.
Vilket märks. På den tiden kunde jag ha normala kläder, haha!



Såhär såg jag ut i början på 2006, dvs gymnasiet.
Då hade jag ändå gått upp lite i vikt, haha!
Fina tider.

Nu ska jag tortera mina fötter och hämta vatten.

Fred ut!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0