Det pågår en invasion.

Det blev inget äventyr, jag somnade en stund innan Jonas ringde.

Däremot så vaknade jag av att något hade haft äventyr och picknickat på min kropp! Det kan väl inte vara myggor redan? Innan hade jag bara ett på armen och ett på ena låret, men nu är hela ländryggen sönderbiten! Ser för fan inte klokt ut, och jag klarar inte av klådan! Hade inte bangat typ, ett syrabad eller något. Eller att Hannibal kom hit och skar bort just de delarna från mig. GRR!

Javisst ja, såg dumplings igår! Den var väl inte precis jättebra eller så, det var nog mest vetskapen om att hon åt foster/barn som var ganska äcklig. Men inte så att man kände sig obekväm där man satt.

Fortsätter väl idag. Efter jag duschat.
Man kan fritera i mitt hår.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0