Dagen so far.

Vaknade i panik, och trodde jag hade mindre än en timme på mig att äta frulle, göra mig klar och få min ändalykt ner till ams.
Sedan insåg jag att jag hade två timmar, då kändes dagen lite bättre.
Men bäst var när jag insåg att mötet är imorgon!

Så jag tog tag i min dag, Frithiof nästan klättrade på väggarna, så vi gick ut. Han sket 3 ggr. På mindre än 10 minuter. TRE GÅNGER!!! Vad har han ätit egentligen?!
Kom in och badade honom ordentligt, han är så jäkla rolig när han har badat. Han dampar loss som fan.
Har borstat honom och klippt honom också. Nu är han fin vovve.

Tog tag i mitt rum och har städat lite. Slängt tre tomma vodkaflaskor, hahahaha.
Slagit in Nizzes presenter och lagt tvätt i tvättkorgen. Tagit ut disk.
Städat kylskåpet, för typ, trehundrade gången på mindre än ett halvår. Fattar inte hur de lyckas. Och om de säger att de ska köpa pålägg snart, så slår jag dem! ASMYCKET skinka/korv/whatever! Öe.

Har nyss ätit middag. Rödbetsbiff, jordnötsbiff, sallad och tzatsiki. Känner mig lite bäst.
Ska fortsätta städa nu.

Todeloo.

Kommentarer
Postat av: Sara

Jisses, inget skoj att vakna upp med paniken hand i hand. Skönt att du tagit fel på dagarna. ^^



Skönt att vara effektiv på städfronten. Något jag borde avancera mig i lite grann känner jag nu! :P

2010-06-01 @ 14:57:30
URL: http://skaparskallen.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0