BrevbärarN är min bästa vän!

H*n kommer med fin post till mig!
Har fått en bok, krigsfångarna, samt ett brev från Carrokatt!
I det brevet låg där ett par silikontunnlar till öronen och några kulor med fejna stejnar i.
Och en fin lapp.

Inatt var jag sjukt uttråkad när jag väntade på Jonas, så jag målade naglarna och plattade håret. Nu har jag "glorious orange" på naglarna. Gillar inte nagellack så mycket längre, det känns så jobbigt på något sätt. Men skitsamma, nu har jag glorious naglar tydligen!

"Äventyren" blev att ta en cigg, åka ut i limhamn och hitta huset han bodde i när han var ett år, samt hitta limhamn tattoo, bara för att liksom.
Var skitsvårt först, men sen körde vi ner i någon gata och medan Jonas tittade till höger och vänster för att svänga, så skriker jag rakt ut- det låg bokstavligen mitt framför ögonen på oss, haha!
Men fattade inte vitsen med att deras hemsida inte heter NÅGOT med varken limhamn eller tattoo. Fett onödigt ju.

Nu ska jag äta intressant filmjölk och sen göra mig klar.
Vid tre ska jag vara i stan och fika med Gabriella. Har bara ett problem.
Jag har glömt koden till mitt kontokort. Igen.
Bra där.

Fred ut!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0