Blä.

Helt sjukt hur en så liten grej kan få en att vilja vända sig ut och in, spy ut sina inälvor och spränga skallen så hjärnan sprutar ur öronen.

Drog till kb igår med dräggen. Det var väl helt okej, full och glad. Typ.
Snackade med Julia i telefon på bussen hem, Nizze hade visst blivit skitarg efter hon berättat om "incidenten".
"Incidenten" är att en s.k kompis indirekt sa till mig att jag aldrig kommer bli omtyckt av någon för att jag är för tjock typ. HEH! Fina vänner man har.

Jag saknar att sjunga i kör. Inte kyrkokör då. Vi sjöng mycket gospel på kören i skolan, det var sjukt roligt.
Saknar att sjunga överlag, vill spela i band igen. Typ, skitoseriöst popband eller skränigt band där man kan skrika sig hes. Men det lär ju aldrig hända.

Känner lite för att gå i ide på obestämd tid. Men jag misstänker att ingen hade märkt något ändå.
Äh, jag vet inte. Palla orka.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0