Är nöjd.

När jag höll på och fixa och greja här hemma tidigare ikväll, så fick jag sms av Gabriella. "Ska du se dlk ikväll?"
Fattade ingenting och ringde upp henne, och jovisst skulle dlk spela på debaser ikväll- gratis!
Det går inte av för hackor. Och att det sedan var 20årsgräns var bara awesome.

På debaser lyckas jag köpa ett glas vin för 50 spänn, trots att det kostade 63. Och senare på kvällen, när bandet spelar, så hittar jag ett shotglas, som jag gång på gång lyckas fylla med öl av samma man. Också awesome!
Fick en igenkännande och hälsande nick och blick (höhö) av Mart, sångaren.
Trevligt.

Fick diverse komplimanger för min tjusiga soldathatt som jag valde att ha på mig, kvällen till ära.
Efter spelningen hängde vi en stund utomhus med 3 medelålders snubbar, varav den ena är konsult. Sjukt vuxet.
Tog en kvällspromenad genom malmö och stod och snackade random skit på busshållplatsen vid caroli, till sist tog jag en sjua hem.

Och här är jag nu, salongsberusad och glad!

Jag är fett nöjd!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0