Torsdag

Idag är det torsdag, och det innebär en massa grejer.
  • Gynekologen
  • Våfflor
  • Mojokillen fyller 12
  • Julia och Jimmy måste avliva en råtta
Men ska även baka bärpaj hade jag tänkt. Och med liiite tur så kanske jag hittar en kjol på caroli, då slipper jag ha übertrasiga byxor respektive BLÅ kjol. Bekväm, ja. Men blå.
Jag trivs inte i färger.
Kan inte pimpa kjolen heller, då det är min arbetsintervjukjol, hahaha! Eller, ja. Typ.
Fast att ta bort eventuella tygmärken lär väl ta 5 minuter.
Men ändå. Hade varit trevligt med en svart/mörk kjol också.

Joakim kom med sämsta ursäkten till varför han inte hade stigit upp för en stund sen.
"Johanna stängde ju av min klocka!!!"
HAHAHAHHAHA!
Klockjäveln hade stått och ringt i typ, en halvtimme. Och tro mig, den hade kunnat ringa en halv dag.
Jävla sätt att skylla sitt sjusoveri på mig.
Jag menar, jag ska inte vara på gyn förrän i eftermiddag, och jag är uppe.
Han lär väl börja om typ, 5 minuter som vanligt. Hinna tillreda och dricka ett glas oboy men inte hinna tvätta sig.
Hinna fixa håret. Men inte hinna tvätta sig. Haha!
Griserier.

Fred ut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0