Tisdag

Jag kom iväg i söndags. Helt goddamn otroligt! Och dum som jag var, så tog jag på mig kappa och halsduk. Punkt. Inte ens en tjocktröja under, för det brukar bli så jäkla varmt ändå. Jag visste inte vad som komma skulle.
Regn. I kopiösa mängder. Gick den dryga kilometern på plaskvåt asfalt i snart plastvåta skor. Utan mössa. Och paraply. Det var fint. Oja. Stod halvt hukad under en väldigt låg balkong och mimade till doktor kosmos och rygade, samt sms-terrade Carro och Bimbo. Och även Utku lite.
Bussen kom och jag kände hur jag dröp. Folk tittade. Jävla as.

Är framme tidigare än väntat, köper cigg åt Carro och stosar upp mot botulfs för att möta fröken och ta bussen till Johannes. Frös som ett djur. Kände inte mina händer.

Väl framme börjar det spåra ur ganska fort. 3 övertrötta ungdomar med en kamera och internet är livsfarligt! Slänger nog upp någon bild när Carro får tummen ur röven och skickar dem.
Hon tvingade oss också att se ett klipp vid namn "1 guy 1 jar". Såg på fastande, hungrig mage. Trodde jag skulle dö. För att citera Richard Simmons när Ellen skrämde skiten ur honom; I almost died!

Sen tvingade de mig att se 2 girls 1 cup. Filmen jag undvikit med mitt liv sedan fenomenet dök upp.
JÄVLA KVINNA!

Avslutade dock med den söta ödlan som räddar dagen. Hehehehe.

Vi beslutar att gå till McDonalds för att hitta något ätbart till mig, enbart för att upptäcka att det är stängt sedan 20 minuter. Finemang. Drar över gatan till statoil som bara hade nattlucka.
En göteborgare vid namn Ruben skyr antagligen oss som pesten nu. Äh. Vi var mycket trevliga. Faktiskt.
Köpte chips och ägg. Och 2 minituber kaviar. Kändes inte bra att bara äta chips. Ville ha något mer matigt innan, haha! På vägen från macken hittar Carro en dansk femhundring vid en bensinpump.
As. Jag är glad för din skull. Men as.

Väl hemma igen kokar vi ägg och äcklar sönder Carro med kaviaren. Men det var lite kul ändå. Hehehe.
Äter chips och ser på 28 dagar senare. Den var sjukt nice faktiskt.
Ska se 28 veckor senare, och jag somnar som en gris. Någon gång tidigt på morgonen så bestämmer vi oss för att call it a night. Carro går hem i sina tjusiga gummistövlar och vi går och lägger oss.

När vi väl vaknar kokar vi ägg. Igen. Till frukost. Och ser 28 veckor senare.
Sen äter vi chips och ser Freddy got fingered. VARFÖR gillade jag den när jag var yngre? VARFÖR?
Så JÄVLA OSMAKLIG! Dog lite.
Spelade nintendo.
Åkte hem.

Hemma ligger det post. Brev från fk, transportstyrelsen och "du har ett brev att hämta ut". Sistnämnda till mamma, men ändå till mig. Haha! En plattång av väldigt okänt märke.
Jag har fått mitt körkortstillstånd. Det känns mycket bra.

Nu ska jag botanisera bland barbarellas piercingsmycken och se om jag hittar något spännande.

Fred ut!


Heeeere I come to save the daaaay!





Daddy would you like som sausage?



The backwardsman!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0