Som taget ur en hollywood-action-rulle.

Jag var sjukt busig och tog ett kuvert (adresserat till mig) från en random pakethållare på en random cykel på centralstationen här i malmö. Kände mig som tagen ur någon hollywoodrulle där skurkarna lämnar saker åt varandra lite här och var. Saknade bara den vita kostymen, solbrillorna och det mörka, bakåtslickade håret.
Och kanske en italiensk accent. Eller kanske något balkan-isch.

Mindre coolt när jag skulle gå hem med Fritte från centralen dock. Trevligt, men inte så hårt.
Bara stenen som tyckte det var kul att trycka rakt igenom min sko på min häl. Har fortfarande ont. Ett tag tyckte jag att jag kände blodet flöda i strumpan.
Tror det var inbillning, har inte kollat.

Sen har jag bara käkat bouletter och linguini. Och ketchup.
Visste ni att Carrokatt älskar ketchup? Hon fyller år i november.
Memorera det.




Kommentarer
Postat av: Carro

F U!

2010-03-29 @ 20:23:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0