Skränig och lite lätt rastlös

Danska tvåan är på i bakgrunden och volymnivån är sanslös. Hatar när volymen växlar mellan reklam och program. Det är fan inte normalt.

Jag är lite rastlös. Men samtidigt är frågan om jag verkligen pallar göra något. Antagligen inte. Känner mig sömnig som jag alltid gör när jag sitter stilla.

Det gick hyfsat bra på folkis idag. Minus det faktum av att jag blev utskrattad. Känns ju fint.
Äckliga jävla retards.

Carro har köpt fröer. Jag vill också köpa fröer. Ska tag i mitt rum och städa, slänga mammas jävla växter som ständigt ligger i koma och köpa egna fröer att så. Det hade varit fedenice. Och det hade inneburit att jag MÅSTE ta upp mina persienner, så då blir mamma också glad. De har varit konstant nere sedan vi flyttade hit för 8-9 år sedan.
Helt sjukt att det nästan har gått 10 år sedan man började 7an. 8 år måste det bli i sommar.
Man känner sig verkligen inte gammal.

Fred ut.

Kommentarer
Postat av: Linda

Jag vill också ha frööööön.

2010-03-05 @ 00:56:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0