Skånsk kise.

Gustav på cartoon network. Där är en skånsk kise. Och en göteborgsk.
Hihi.

Fy farao för inatt! Drama och promenad hem till Teodor. Huvudvärk och buss hem.
Klarade inte av alla människor heller, inte för all alkohol i världen. Kan nästan lova att Saga hade skitkul efter jag dragit hem, det blir alltid så. Men ja, what to do liksom.

När jag kom hem så kokade jag 2 ägg och tog med mig in på rummet tillsammans med en kaviartub. Har bäddat ut min soffa för första gången! Med min nya bäddmadrass och lakan! Så jävla nice att kunna bre ut sig allt vad man orkar.

Out of nowhere så vaknar man av att tvn står på  och att det ligger två ägg och en kaviartub bredvid en.
Men det gör inget. Hade frukost redo när jag väl pallade stiga upp ju.

Ikväll är det kinamat, final destination och hostel 2! Halvkassa filmer, men längtar ändå.


Mor och dotter på bussen.


Dricka alkohol med röda ögon och muppig blick.


Blue man group, a.k.a Teodor.


Muppar och "din mor"-tatuering.


Telefon med Max.


Viktor från ze trellehulla.


Hemma hos Teo. Jag pallade inte ta av mig skorna.


Teodor och sista bilden.

Fred ut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0