Partyhelgen. Typ.

Fredag: fram till jag drog till Carrokatt är ord onödiga. Därefter var det nice.
Sjuuukt jobbigt par satte sig mittemot mig på bussen, de satt och kuckilurade hela jävla tiden. Blev fett irriterad.
Väl framme så ser vi team america. Så jävla underbar! Do not orking deras ben.
Försökte se disaster movie sen, vilken skulle vara som team america fast roligare? My ass.
Stängde av och började se den nyare doctor Zhivago/Zjivago (minns inte stavningen och finns 2 på google. Fint!) Undertecknad somnade dock relativt snabbt. Och gjorde konstiga saker fick jag höra?

Lördag: vaknar typ sent, äter frulle av cornflakes och skitgott te. Sen drar vi på oss kläderna och gå på promenad ner till systemet. Därefter blev det en runda på lunds gator, saluhall och tiger framförallt. På tiger köptes pärlor, elastiskt band och frön. Det var fint.
Carro hittade en kruga på vägen hem. Jag med. Men jag var för lat för att bära den, höhö.

Hemma igen, så blir det dusch, mat, film och pyssla. Vi gjorde awesome vänskapsarmband!
Sen kom Teodor, vi lyssnade på nostalgimusik och drack ze alkohol och drog ut till spisen. Delade på en drink som vi fick av allas vår Teodor. Mycket trevligt.
Drog vidare till botulfs och fick pommespengar av Teo. Han har nog aldrig varit så generös. En man erbjöd oss alla tre att dra vidare till malmö sen danmark, han betalade allt. Men jag och Carrokatt är nog som gamla tanter. Sjukt tråkiga, haha! Jag försökte stå ut med de båda herrarna, men lite innan fyra fick jag nog av att inte ha kommit iväg till malmö än, så jag tog bussen hem. Var hemma fem och var sepehård i magen, asjobbigt.
Tog en skitsnygg fyllebild för att visa upp hästskon jag fick av Carro också, den finns nedan, haha!
















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0