Nattblogg

Detta är en mycket dålig natt.
En mycket dålig, vemodig och rent ut sagt total jävla skitnatt.
När man inser hur jävla ensam man egentligen är. Jag har typ, en jävla vän i hela fucking världen, och knappt henne vet jag vart jag har. För man är så förbannat rädd att förstöra det lilla man har, råka spotta på den lilla gnista som finns kvar. Jag har inte ens klandrat henne om hon bara "nä du Johanna, nu pallar jag inte mer, hej då".
Seriöst. Varför?

Jag är fett gnällig, dryg och jävlig. Inte ens jag förstår mig på mig själv. Hur skulle då andra kunna göra det?
Något har gått väldigt snett, och jag vet inte ens vad. Jag går på tomgång.

Jag har ingenting att tillföra konversationen, tyvärr.

För det finns inga kretsar, umgängen etc jag rör mig bland, det finns ingen gemensamt, ingen länk.
Tänk på den där lååååångt borta, som du kanske en gång kände, var bekant med, men inte länge hör av dig till för ni har "glidit isär". Det är undertecknad. Den som bara finns, men ingen vet varför.

Sjukt bajsig natt.

Fred ut.

Kommentarer
Postat av: Mika

Sant, ibland är du gnällig, dryg och jävlig, men du är så mycket mer än det. Du är unik, impulsiv och rolig. Det finns ingen som är som du och du försöker inte vara som någon annan. Du är ett original. Jag förstår dig inte alltid men jag förstår inte alltid mig själv heller. Alla har dåliga sidor.

2010-03-19 @ 12:44:07
URL: http://www.ungefarsaharardet.blogspot.com/
Postat av: Carro

Men womaaan. Sluta tramsa. Du är bra.

2010-03-19 @ 15:33:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0