Mat och sånt

Slängde in bilder från mobilen. Känner att jag inte har mycket att blogga om idag.
Kan dock slänga in att min soffa är AAAAWESOOOME!


Mitt f.d skrivbord. Det första jag monterade ner heeelt själv! Sjukt cool är jag.
Hade ni sett det uppe hade ni förstått.


Jag och pappa lånade min mosters bil och hämtade min fina byrå. Trots sin oklanderliga smak så tycker jag om henne. Faktiskt.


Såhär tjusig var jag efter min arbetsintervju.


Awesome fredagsmat, istället för lasagnen som blev icke-glutenfri.
Vegansk jordnötsbiff, strips och tzatsikidippa, haha!


Promenad med Fritte. Här frågade jag mig själv; och jag tog inte gummistövlar därför att...?
Har fått årets första dopp åtminstone!


Dagens middag: brända bouletter, fiberlinguini och ketchup.
Verkligen exklusivt!

Nu ska jag se klart reprisen av cougar town och sen ska jag åka och handla ny sojafärs så
jag kan göra om min lasagne, fast glutenfri.

Fred ut!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0