Jåi, ze handyman

Jag tror min dator är död. Sitter vid min brors just nu.
Hämtade en byrå igår, så nu slipper jag ha mina underbyxor och tröjor i 2 papplådor. Monterade även upp ikea-bordet, ett sånt där fyrkantigt som finns i nästan varje hushåll numera! Lack heter det.
Sedan fick jag en snilleblixt! Har jag på bara ett par dagar lyckats montera ner mitt monsterskrivbord själv, och fixat byrån (okej, pappa körde. Men ändå), samt monterat ihop ett helt bord med fyra ben, höhö, så kan jag säkert banne mig koppla in datorn själv också!
Det kunde jag inte. Johannes misstänker att något har gått sönder i datorn.
Den har i och för sig varit sjuk länge, så det var väl ganska väntat.
Blir att skaffa den där bärbara man har suktat efter så länge nu då.
För övrigt har jag en arbetsintervju imorgon! Det känns helt fenomenalt!
Har haft en tidigare, som servitris på en thai-restaurang nere vid möllan. Jag fick inte jobbet. Misstänker att han avskräcktes lite av mitt brandgula hår. Ingen bra idé att vilja bli blond efter man varit svart minsann.
Nu ska jag nog ta mig en välbehövlig dusch. Och borsta tänderna.
Fritte vill nog ut snart också skulle jag tro. Och ut borde han få gå. Med någon. Inte ensam.
Fred ut!

Kommentarer
Postat av: Mollymus - bloggar från Uppsala

Ha en jättebra tisdag! :D

PUSS ^^,

2010-03-09 @ 13:48:16
URL: http://mollymus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0