Ikea och utkanten.

Varit en heldag på ikea med mamma. Vi började naturligtvis med att äta, åt asgoda broccolibiffar!
Man borde kunna köpa med sig hem tycker jag.

Sammanfattningsvis så har vi köpt en bäddmadrass, ett lakan, typ lådor, tidsskriftshållare etc.
Var en lyckad dag!
Mamma fick även med sig hem en kakform och en plastgrej man lägger plastpåsar i, haha.

Nu ska jag snart tvätta ansiktet (min näsa liknar ett landskap. Inte fint). Sen ska jag springa ner till utkanten och ÄNTLIGEN bli medlem. Hur många år tog det? 2?  Minst 2 i alla fall.

Ska även fortsätta töja ut mitt nya kjolstyg. Fett jobbigt. Överväger att bara ha midjeväska med mig idag, känns jobbigt att bära en massa saker.
Räcker med alkoholpåse ju.

Fred ut.

Kommentarer
Postat av: mmautildah

fin blogg :)

2010-03-26 @ 19:48:43
URL: http://mmautildah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0