Handyman Jåi är i farten igen

Eller, snart åtminstone.
Ska montera ner sängen och tvbänken snart. Hihihi!

Ikväll kommer jag ha en soffa istället! En bäddsoffa. Skitnice! Och förhoppningsvis en bokhylla, till alla mina böcker, filmer och skivor. Awesomeness!

Jag har nog fått en fet adrenalinkick. Allting är hysteriskt roligt.
Som den bortskämda skitungen i Kalle och chokladfabriken- Eruuuuuka!
(Erika, fast de uttalar det Eruuuuka. Sjukt roligt!)

Har fått igenom mina förslag också. Fast vågar inte skriva ut det innan det är färdigt tror jag.
Allting kanske skiter sig, vem vet?

Nu jävlar ska jag börja hurta mig!

Fred ut!

Kommentarer
Postat av: alexander

Kul med nya möbler!

2010-03-13 @ 16:31:09
URL: http://stockholmshetaste.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0