Farsan och så lite musik.

Kom hem för ett tag sedan nu. Såg farsan med mamma och några av hennes arbetskollegor, samt en av kollegornas dotter. Hon var 13 år, men såg typ, äldre ut. Är det bara jag som alltid har sett ut som 12?
En av kollegorna har dessutom jobbat på Monbijouskolan som jag gick på när jag var liten, i köket. Han mindes tydligen mig. Jag kände igen honom.

Filmen var i alla fall skitnice. Har ont i magen av skratt. Herregud säger jag bara.
Inte blev det bättre av att mammas vänner (och mamma) skrattade som hyenor! Fy farao vad roligt det har varit ikväll! Hahaha!

Har träffat så jäkla mycket människor ikväll! Alltså, helt absurt! Såg fan mitt liv passera revy där ett tag.

  • Först då en gammal "mattant"
  • Sedan Wille från scouterna och
  • Hans flickvän Jasse som var/är(?) kompis med Rebecca, som jag såg från bilen
  • Alexandra från gården när jag var liten som jag lekte med ibland
  • Henke och Dansken, samt
  • Dunér
Ja, halleduttan. Entré är läskigt. Kan fan inte gå dit fler gånger, tänk så kommer jag börja stöta på folk som jag verkligen inte vill träffa? Det vore ju inte så roligt.

Men nä! Nu ska jag fan sätta på en film. Jag är uttråkad.
Kan slänga in ett klipp med en Crass-låt. Har Carro att tacka för det bandet. Sköna typer.



Fred ut!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0