En ofördelaktig bild senare.

Har funderat ett tag på att ta ut en eller båda mina piercings i näsvingarna.
Kruxet är att jag gillar dem sjukt mycket. Tycker näsvingen är ett av de snyggaste ställena på kroppen att banka hål i. Så jag behåller nog en, åtminstone tills vidare. Problemet är väl mest den jävla kulan som sitter på nässkruven, en mer diskret skruv hade varit okej. Har i och för sig en skruv jag fick av Carro, med en pytteliten rosa sten i, men den är alldeles för tunn för mitt hål.

Äsch. Det löser sig. Ska återgå att titta på min sovande bebis.

Fred ut!


Ja. Jag inser att jag ser ut som ett fucktard. Men skit i det!


Här har ni den gott folk! Det första lasagne jag NÅGONSIN ätit
(och tillagat)!


Och avslutningsvis en fin bild på fina bebisfötter när han står i
soffan och tittar ut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0