En halv dag senare

Dagen började redan 6 imorse. Jag vet inte ens om jag har sovit. Helt plötsligt bara ringde klockan!

Efter en snabbdusch och frukost senare satt jag på bussen, med bilden av min döda råtta fastetsad på hornhinnan (r.i.p Lucy). Att hitta stället jag skulle till i lund gick relativt smidigt, och jag fick prata med en man vid namn Alf. Han verkade mycket trevlig.
Fick sedan en rundtur på stället. Jag vill jobba där. På riktigt.
Arbetsintervjun kändes bra. Mycket bra. Får hoppas de fann det lika tillfredsställande.

När besöket var slut tog jag mig tillbaka till malmös gator för att pysa iväg till folkis och fixa med min fk-blankett. Så nu är den, samt ett sålt piercingsmycke på lådan. Snart pengar igen mao.
Mycket trevligt.

Väl hemma blev jag mottagen av min galna hund. Och fixade lunch.
Potatisbullar och veggie-bacon. Baconet såg ut som en blandning av tungor och fotsulor.
Men gott var det. Snyltade av mammas nutella-burk till efterrätt.

Nu sitter (okej, ligger) jag i min säng med en käss bärbar och ser på tv och pratar med Carro. Och vill att soff-människan ska svara i telefon. Försöker ringa på en soffa jag vill ha nämligen. Och funderar över vad jag ska göra med Lucy. Min döda lilla flicka.
Hon dog lycklig i alla fall. Omgiven av massa mat, frukt och johannesbröd.

Fred ut!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0