"En catchy rubrik"

Mötet gick bra. Köpte cigg, mötte upp Saga och gick till triangeln. Tydligen finns det inte bcr-kulor med fina stenar till tjockare ringar. Jag har 3,2 i septum, och vill ha en söt kula med en liten sten.
Får jag det? Icke.

En riktigt bra sak dock: JAG HAR EN BH! EN ORDENTLIG! Den sitter perfekt och "minimerar" boobsen. Älskar den.
249 spänn på twilfit, och jo, när jag gick upp i vikt gjorde tuttarna det med. 80D landade jag på. Har gått från 70C till 80D.

Tjejer! Operera er inte! Ät chips istället!

Nu ska jag strax ta ut min mat ur ugnen, så jävla hungrig.
Det lilla jag har ätit idag kom ut igen. Woho!

Det blir klyftpotatis, blomkål, broccoli, zuchini, palsternacka, morötter och paprika.
Så jäkla gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0