El stuffo

Jag har hål i min strumpa. Är kissnödig men orkar inte resa mig, det känns långt. Har redan varit ute och köket och ätit liksom.

Det vettigaste jag har gjort idag är att städa buren och slänga trasiga grejer. Har hittat en byrå på blocket som jag vill ha också, väntar på svar på när man kan hämta den. Har väntat i över 4 timmar. Den finns kvar, det vet jag.
Sjukt drygt.

Tror inte Fritte har fattat att råttan är död. Hängde ut över soffkanten när jag städade buren, så hårt att han nästan föll ner. Såg så lustigt ut!


Nyfiken Fritte, burstädning med spade och pringles havssalt och svartpeppar.


Heeej kräkbebis!

Ja. Hundfanskapet kräkte ner min fina soffa när jag slumrade till i förmiddags. Currygult!
De senaste gångerna har han bara kräkt upp vatten, MEN NÖÖÖJ, när han är i min nya soffa så kräker han ordentligt! Mycket fint, verkligen. Så en del tid idag har gått åt att handtvätta den jäkla fläcken. Tror jag fick bort det i alla fall.
Vi får hoppas det.

Fred ut!

Kommentarer
Postat av: alex

söt hund ;)

2010-03-20 @ 18:52:29
URL: http://stockholmshetaste.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0