Det bidde ingen lasagne, det bidde en arg plånbok.

Åkte ner till värnhem och mötte upp Mikaela. Jag skulle ha lök och hon skulle ha någon bh.
Kom hem med 2 böcker, 3 skivor och en film. Nästan 3 tröjor och ett par leggings också. Men var duktig och lämnade tillbaka det 10 minuter efter jag hade köpt det.
Så det så!

Böckerna jag köpte är Stephen Kings böcker varsel (the shining) och det (it). Det är sjuuukt tjock, blir ett spännande projekt.
Skivorna är The Streets "a grand don't come for free" och "the hardest way to make an easy living", samt The Beat "the platinum collection". Filmen som fick följa med hem heter Führerns elit.
Missförstå mig rätt, men nazifilmer har oftast det där lilla "extra", hahaha.

Men jag köpte faktiskt min lök också.
Dock blev det ingen lasagne, pallade inte när jag kom hem. Det blev linsbiff/linsburgare med cheddar och ketchup, pommes och gul paprika. Och vatten.
Jag dricker vatten till ALLT. Förstår inte den där grejen med att dricka läsk till burgare, pizza etc.
Vatten äger.

Har nyss varit ute och pratat med Julia en bra stund. Fått känna på magen också.
Älskar att känna på hennes preggo-mage! Måste känna någon dag när den lille sparkar och sånt också. Verkar spännande. Hihi.

Nu ska jag hänga framför min bästis tvn.

Fred ut.

Kommentarer
Postat av: Julia

Lasagne är gott :)

2010-03-23 @ 23:04:51
URL: http://spjulia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0