Bänkad vid tvn redan på förmiddagen.

Jag må inte sitta i publiken uppe i 08land, men jag ser på allas vår Egoina på tvn!
Jag är skittrött och har haft extremt jobbiga drömmar om bondage-gynekologer som skulle skära ett snitt i min fissing, för tydligen behövde man göra det vid en sån här grej. "En sån här grej" var typ, kolla huruvida jag var på smällen och /eller hade 5000 könssjukdomar eller något sånt.
Och det var Lady Dahmer av alla som övertalade mig att gå dit! Jävla fruntimmer.

Drömde helt random att jag träffade Max från cyber också, han var gul i håret och i halva ansiktet.
Teodors fel med sitt blåa jäkla hår och hud!

Nu fick man se Egoinas tå i tv! Det finns nog inga gränser för vad man kan visa i tv längre, haha.
Men det är nice.

Fred ut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0