Aldrig en lugn stund

Hörde en fet duns för ett tag sedan och antog att den kom från trappan eller någon av de andra lägenheterna.
När jag går och kollar Fritte, så ser jag att mammas tomma, jätteglasburk med nutella ligger på golvet. Utan lock.
Och Frithiof luktar suspekt gott i munnen. Han verkade sjukt nöjd med sitt verk.

Kokar röda linser just nu. Idag SKA jag göra linsburgare! Snart dags att ta av dem, och blanda ner lite annat trams.
Hittills har jag plockat fram ägg, potatismjöl, gullök, vitlök, morot och chiliflingor.
Detta ska bli spännande.

Fick extrem lust att prova på att göra lasagne också. Har glutenfria lasagneplattor nämligen.
Har sojafärs också. Måste vara ödet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0