Speaking about freedom, what's that like?

Fin låt.

Drog till Malin/Lynx igår på fest. Slutade med för mycket alkohol för en någorlunda tom mage.
Stackars.

Pratade i telefon med Max och kallade honom hora, fast senare hämtade han och hans kompis upp mig.
Drog hem till Max och såg film och däckade.
Vaknade av och till. Vaknade vid sju och slängde på mig kläderna och kutade till toaletten. HEY MAGSYRA, LONG TIME NO SEE! Efter det blev jag så jääävla hungrig.
Heh.
Var hemma vid typ, 16?

Idag har jag igge orkat laga mat. Det blev ett veggiemeal från bk. Nomnomnom.
Luktar rosor gör jag inte heller kan man väl säga.


Såhär snygga var jag och Saga påväg till partaj på värnhem.


Och såhär fräsch var jag när jag åkte hem från Max.

Ska typ, gå och sova en stund. Tror jag.
Lägger upp bilder från studenter och kalas sen.

Fred ut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0