Regn och huvudvärk och en trasig jävla bok.

Vaknade, det regnade. Vaknade, det regnade fortfarande. Har fet huvudvärk.
Är hungrig. Jobbig dag. Måste städa.

Fått min andra bok från pocketklubben idag. DEN ÄR FUCKING TRASIG?! No way att jag betalar för en trasig bok.
Ska maila och säga till.

Joakim är skränig. Vill slå honom.

Drömde att pappa hade varit/var otrogen mot mamma. Blev sjukt arg och ledsen i drömmen. Grät typ när jag vaknade, haha.
Efter jag hade somnat om så drömde jag att mamma rökte på. Slog henne flertalet gånger. Alltså. Jag är så jäkla trött på att bara drömma skit hela tiden.
Ska fan hälla i mig sprit varje kväll innan jag sover. Har hört att man inte drömmer när man fyllesover.

Nu ska jag röja i köket. KUL.

Hörs.



Skojar ni eller?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0