Natt i hatten liksom.

Somnade och sov som en stock redan halv åtta igår. Vaknade bara till vid ett tillfälle när Fritte bet mig och busade järnet. Sen däckade jag igen.
Vaknade vid halv elva idag och fick rusa ut med Frithiof, han satt och gnydde vid dörren. Och det var väl befogat, då han behövde skita så badly.

Lovade bilder. Så here I go eller något.


Anetas student, vet inte vems bild, haha. Zoe och jag.


Anetas student, jag och Saga.


(Min bild, WOO!) Jag och Carro tittade djupt i glasen. I plural.


Saga!


Lina och Carro. Har ingen aning om vad hon mäter, men det verkar spännande.


Alexander och Zoe.


Stal en studentmössa.


Sista bilden från Anetas student, jag och Carro spatserad till bussen, hem till mig, byta om, upp till Johan.



Julias och Nizzes kalas! Jimmys mamma, Jimmy och Jimmys mammas pojkvän.


Folk!


Massa barn! Sötaste sjömansklädseln!


Julia!


Efter kalaset fikade vi uppe hos Julias familj.


Nizze, som blir 20 och en kusin?


Ville få en bild på magen! Nu sker det snart! I veckan! <3



Kanske slänger upp andra bilder senare.
But til then: Fred ut!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0