Knasboll.

Jonsaba har flyttat tillbaka till malmö ju, och idag sågs vi.

Började på latinskolan för att hennes kompis tog studenten, träffade min kusin och hans vovve där.
Såg även en gammal klasskamrat, men han kände nog inte igen mig.

Efter x antal smällar och gratulationer så tar vi bussen till burlöv center. Köpte lite skit på tiger, några ramar och en sån där man masserar sig i skallen med så man får gåshud.

På bussen hem så får vi nostalgiattack och pratar gamla minnen från högstadiet.
Herregud, tårarna sprutade, särskilt på henne. Folk på bussen skrattade åt oss, jag såg dem nog!
Men fy fan vad hennes skratt är roligt. Jag orkar inte.
Har ont i magen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0