"Julle och Joyo" genom åren.


7 år sedan, bland de första bilderna på oss.


En 11årig liten Julle.


Shock, också bland de första.


Tjejmässa, satt vid rfls's bord. Slutade med att vi hamnade på deras hemsida, haha.


De där perukerna var poppis som tusan.


Arena 305, när vi hade band! Här är vi nog 13 och 16 eller så.


06 är nog detta. Vi hade en bråkperiod, här "läker nog såren", om man får vara sån, haha.


07, påväg till malmöfestivalen.


08, på min gamla gymnasieskola.


08, på en buss hem. En grej vi alltid gillat är att spöka ut oss. Hehe.


Halloween 08. Tjusigt.


Dagen innan halloween, 08.


En bild Julia redigerade på mig 08. Bara för jag tycker den är lite tjusig.


Tidigt 09. Väldigt kort efter nyår.


H&M, Julia lyckats alltid få fram min kvinnliga sida. Själv är hon alltid bara skitsnygg.


09, buttericks.


09, fest hos granne.


HAHA, samma fest. Vi har så fina bilder därifrån.


Still samma. Vi har en tendens att ta töntiga pussbilder. Men ni gillarT.


Fest hos Johan, 09. Hon var brun och jag var genomskinlig.


Glitter, 09. Vi provade löshår. Och såg lagom smarta ut.


Snygga chaijor i löshår.


För att malmös bussar inte har AC- någonsin.


09.


HAHAHA! 09, vi klädde ut oss till "mörka och svåra" för att passa in, hahhahhaa.


Buss, valborg 09.


En random bild. 09.


Downie-brudarna på fest hos mörka och svåra människor.


Vi var "twats". Har man sett meningen med livet så förstår man.


Hehehehe. Sista 09-bilden.


Julias maue för några månader sen. Tror jag.


Julias maue nu! Jag ska bli typ, moster! Sjukt fint!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0