Fy fan.

FY FAN SÅ JÄVLA HEMSKT HÄR ÄR!! Alltså, känner för att lägga mig ner och dö. Vill åka hem till mitt fina malmö nu, pallar inte vara här, han är fett elak!

Nä, det är han inte. Vill bara se hur han reagerar sen. Han är på möte nu.

Inatt ska vi äventyra! Och jag ska få spännande böcker av Carrokatt! Och hon en av mig, eh-he-he-he.
Borde äta frukost nu. Känns jobbigt.

Överväger lite att typ, bädda och diska åt Johannes. Får se om jag orkar, haha.

Igår såg vi Friday the 13th, ettan och tvåan. Sjukt skumma filmer. Lite obehagliga, men inte typ, WOOOOOW!!!!!!
Såg Aladdin också. Awesome disney-film.

Igår när Johannes var iväg en sväng, så kom hans mamma och syster hit. Jag fick panik as hell! Här satt jag liksom ensam och skötte mitt, och så bara.. Nä, nu får du inte sitta ensam och sköta ditt längre! Haha.
Fick en tillsägelse om att inte röka vid datorn, när jag inte ens hade gjort det. Bara satt här typ.
Sånt som händer.

Jag ligger som på högspänn om nätterna nu. Idag får hon veta, och därmed jag. Vilket innebär att imorgon kanske det händer. Imorgon kommer det kanske en ny liten människa till världen. Jag är så jäkla nervös. Förstår inte varför, det är ju hon som ska vara nervös. Vilket hon är. Men ändå!
Kommer bli så jäkla spännande allting!

Lånar en bild av Julia, på hennes fejna mauge!



Den är så fin! Dör lite.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0