Fint med sömnrubbningar.

Antingen så vaknar man astidigt och har sovit 2-3 timmar och är jättepigg.
Eller gör man som idag, vaknar halv två och känner sig som ett lik.
Och ändå så la jag mig tidigare än vanligt igår. Do not ork.

Jimmy berättade massa awesome saker om new york igår. Hatar honom lite. Jag vill också dit.
Han hade träffat en irländska som snackade ordentlig irländska, haha.
Och hans styvmamma var "skämmig". Hon hade stödstrumpor och kjol. Offentligt.
Okej, man ska låta folk vara som de är. Men. Nej!

Han bjöd på äkta amerikanska marlboro också! Inte jättestort, men lite coolt var det faktiskt.
Så det så.

Idag kommer Saga på besök! Vi ska laga tacos och partaja. Kommer bli awesome.
Tror jag. Hoppas det.

Ska börja göra mig redo för bussen nu.
Med andra ord; ska sitta i soffan och våndas en stund.

Fred ut!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0