En sådandär rubrik.

Sitter hemma hos Johannes. Han är på möte och sådär, så jag tog mig friheten att ockupera hans datorn en stund.
Vi har hunnit med att handla till honom och käka frulle. Awesome. Glutenfri minbaguette med herrgårdsost och ett ägg. Sjukt nice.

Ska kanske äventyra inatt också, med Carrokatt. Fast får jag som jag vill (och det får jag antagligen inte), så äventyrar vi imorgon natt istället, idag känns typ, stressigt.
Och på fredag kanske det händer en sjukt spännande grej!

Det är fett läskigt att sitta här, för alla ser in. Tänk så står det någon med värsta synen och läser vad jag skriver liksom. Bah.

Har inte så mycket vettigt att skriva.
Så nu ska jag göra något annat.

Fred ut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0