Det här med stress.

Om ungefär 2 timmar måste jag åka. Det enda jag har gjort är plattat håret och smort in ansiktet.
Som vanligt vill ingen hjälpa mig med lådjävlarna. Pallar inte.

Vet inte alls vad jag ska ha på mig. Har typ, 2 val. Jeansleggings med tygmärken och en trasig och halvskitig t-shirt, eller mammas halvpråliga klänning från indiska med tyll och massa broderier. Som jag dessutom lär se ännu fetare ut i. Tänker fan inte skämma ut mig ensam.
Samtidigt känns det oartigt att komma i vanliga kläder på något sätt. Det är trots allt hennes student.
What to do.

När jag orkar ska jag sminka mig. Spackla över min äckliga hy. Fast penseln är fuktig, eftersom hela asken med penslar och pennor flög ner i vasken och badkaret. Fett jobbigt.

Nä. Nu ska jag fortsätta våndas. Överväger att gömma mig i soffan tills alla studenter är över.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0