Bildåååår.

Jag orkar inte skriva. Kan sammanfatta lite snabbt om veckan, och slänga upp bilder. Sen får det räcka för idag.
Har varit i lund hos Johannes som sagt, det var ganska awesome.
När jag kom hem, så åkte jag till trelleborg på eftermiddagen/kvällen istället. Orkade inte vara hemma.
Jag och Mikaela såg film, fucking åmål och fröken sverige blev det. Fina grejer.
Dagen efter drog vi ner till stan och jag fick med mig hem ett tält, en campingstol, en tröja och ett par strumpor. Och ett halsband. Vi fick ett ryck och satte i toning i lite av mitt hår, så nu har jag lila-grönt-svart hår vid ena örat. Höh.
På kvällen skulle vi grilla, men det var sepekallt, så vi åkte hem till TN och såg på saw, som gick på tv. Åkte hem.
Var i Danmark med Gabriella igår, vid tjugo över nio får jag ett sms av fröken Julia om att nu händer det minsann!
Det blev till att kuta hem igen och ringa hennes pappa! 03.36 inatt tittade lillflickan ut! Hon är underbar.

Ser fram emot att träffa henne. Ska bli roligt. Har köpt fina presenter!


Hos Johannes tittade vi på Aladdin.


Träffade Linda i stan och spelade gitarr och drack rosévin.


I trelleborg hade jag den här utsikten en stund.


Vi lekte.


Var lika charmig som vanligt.


Vi tänkte att det kunde vara bra att ha skor när man åkte till Danmark.


Gabriella skaffade en ny huvudbonad.


Smygbild från en av karusellerna. En dansk man sa "å ejn mässä bällädä".


Det regnade, men bilderna blev bra. (Typ, ingen kommer fatta.)


Fin bild innan Julia-sms.


En inte alls gammal flicka! (Julias bild)


Fina familjen! (Julias bild)

Nu måste jag springa ut med Fritte på kvällsrunda.
Fred ut!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0