Som det fruntimmer jag är.

Är len som en barnrumpa, lagar mat, städar och föder barn- samtidigt.
Det stämmer inte. Jag städar, här ser förjävligt ut.

Vill bara påpeka för er män att det ÄR inte fräshare att raka sig, ÄVEN om man så gärna vill tro det! Det är som att man skulle raka pungen, för att det är fräshare? Det är det inte! Man svettas faktiskt inte mer pga några hårstrån, jag lovar.

Och ja, det är synd att vi har så sjuka ideal.
Om man väljer bort hyvel som kvinna, så är man äcklig flata, råbarkad feminist etc (förvisso är feminism något bra, men ändå), medan man som man får "bögstämpel" om man faktiskt väljer att raka sig.
Personligen tycker jag det är bra med män som vågar raka sig, om det känns rätt för dem. Även om det är synd att man ska behöva känna sig ofräsh utan, men ändå!
Hår är bara hår, just so you know. Sen är det ert val vad ni väljer att göra.

För övrigt tror jag att jag har fått en jävla finne uppe i vecket på örat. FÅR INTE BORT DEN!

/ Numera arg OCH frustrerad chaij med finne i örat!

Kommentarer
Postat av: Carro

Grejen är ju att man inte svettas mer med hår, snarare tvärtom. Håret sitter ju på ställen där det behövs. Jag menar, vi är inte skapta med hår på random ställen bara för att det är kul.

2010-07-29 @ 02:11:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0