Oh, you wouldn't dare, Ella-May.

Var hos Olof igår, han fyllde 20. Jag och Saga var uppklädd till tänderna, efter ett sms om att man skulle ha väldigt propra kläder, "typ finkläder".
Det hade ingen annan. Insåg efter ett tag att jag blivit blåst. Hrm...

Men jag kände mig sjukt tjusig i alla fall!
Jag och Saga hade gjort en jättefin tårta i present till honom. Men han lät den stå framme, så när han skulle visa upp den hade typ, halva tårtan smält bort?
BRAAA!!!!!

Lyckades få i mig en flaska kir. Hur gick det till? Men det gick bra ändå.
Åkte hem, var hemma vid 2-3 kanske och snackade lite på msn. Sen somnade jag som en sten.

Bilderna jag lägger upp nu är Sagas. Lägger upp mina sen.



















Tråkigt nog har jag/vi inga bilder på födelsedagsbarnet eller någon annan.
Inte något annat heller.

Fast jag har en bild på tårtan på min mobil, before death.
Slänger upp den senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0