Jåi, 76.

Idag har jag kokat ägg, druckit låglaktosmjölk, duschat och sett på unga mödrar.
Vart tog livet vägen?

Känner mig konstant vemodig. Hm. Ensam och miserabel, vill inte gå ut, vill inte möta solen.
Bah. Funderar på att platta håret och läsa de 2 sista kapitlen av fight club.
Kapitlen. Fan vad konstigt det låter.

Borde leta upp en kjol. Vill inte vara en sån som har linne (men det är ju faktiskt långt!) och leggings.
Nej. Kjol får det bli. Båda brallorna är i tvätten.

Överväger att köpa chips ikväll. Varje gång jag har köpt chips den senaste tiden, så har någon annan ätit upp dem. Jag har gett bort dem alltså, men ja. Hm. Fast det är ändå dåligt med chips.

Nu ska jag sluta svamla en stund.

Fred ut!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0