Ibland är det bra att ha mens.

Herregud vad den här kvällen gick fort.

Åkte och handlade med mamma, behövde nya tamponger.
Efter det skulle vi bara gå igenom lindex för att hamna på kappahl och hm. (Var på burlöv center)
HEH! Slutade med att mamma köpte ett par gröna haremsbrallor och en vit lite oversize skjorta. Det var 2 för 1.
Jag fick en ögonskugga! En skitcool, blå. Grr!
Hittade även 2 små presenter till Kira. Vill inte skriva ut det här än, eftersom jag vet att Julia läser min blogg ibland.

Därefter så sprang vi in på kappahl och lindex, skulle visa mamma 2 klänningar jag har tänkt mig till brudtärneklänning. De är väldigt fina! Får se vilken det blir.

Sen blev det coop, mamma behövde saker, och jag behövde saker till min middag, pastasallad. Köpte blonderingen. Here we go again. Men det går förhoppningsvis bättre nu, det är bara brun toning i håret.
Så det så.

Nu ska jag fortsätta se sex and the city och avnjuta min awesome mensefterrätt, vaniljglass med jordgubbar, lite grädde och sjukt mycket chokladsås!

Fred ut!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0