Aaaaaaaaaaah.

Hemkommen från en finfin festival!
Har sett awesome band, ätit awesome thaimat (med pinnar!) och köpt 2 awesome lp's och en awesome skjorta.
Är fett nöjd.

Minus är att jag har bränt mig och att mina byxor är förstora och ramlar ner hela tiden, men det kan jag lätt leva med. Åtminstone byxdelen.
Bränd-delen är mindre nice. Ser lite ut som en tomat. En andfådd tomat. Heheheh.

Något av det bästa är att ha el! Och kunna duscha utan femtioelva andra brudar runt en!
OCH BAJSA PÅ EN RIKTIG TOALETT!
Så jäääävla skönt.

Ska nog försöka sova snart. Är grymt varmt härinne, men lär ju inte vara värre än ett tält.
Fast först måste jag lägga min mobil på laddning.
Blir fint.

Natt i hatten!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0