Whistle while you work!

Hallå i stugan!

Idag ska jag, hör och häpna- jobba! Bara idag förvisso, det är lite extraknäck. Ska helt enkelt hjälpa till på ett ställe och föra protokoll, och detta ska väl ta ett par timmar. Jag är jättenervös, har vansinnig människoskräck.
Jag hoppas jag överlever och klarar detta utan att klanta mig.
Vilket jag lär göra.

Det känns helt sjukt att jag la mig så jäkla tidigt igår kväll, men idag är jag otroligt trött! Sen när jag vaknar 5 på morgonen efter att ha fått sovit kanske max 2 timmar, så är jag jättepigg? Vad är grejen med det egentligen?
Men jag är fit for fight. Bortsett från att jag inte har några byxor. Bara mjukisar. Och hur bra intryck ger det egentligen, smutsiga mjukisbyxor med "cybergymnasiet" tryckt på vänster ben. Bekväma är de i alla fall.
Får se om jag orkar byta om till mina trasiga leggings och ha min långa kofta över.
Det är en hård och kall värld.

Efter det ska jag till stan med Saga, det har skitigt sig ett par dagar nu. Men idag SKA jag banne mig in! Är trött på att sitta och ruttna här inne.
Ska ta mig fan dra till systemet också tror jag bestämt. Vet inte vad jag ska ha, men det kommer jag väl på senare.
Men ja.
Nu ska jag försöka mig på att se lite anständig ut, så jag skriver mer senare. Kanske.
Höhö.

Fred ut!

Kommentarer
Postat av: Transan/Jonas

/Svar/ Haha jadu.. Jag vet inte varför ja stavar det så.

Jag bara måste annars blir det fel i mitt huvud :/

2010-01-29 @ 14:31:56
URL: http://transan.blogg.se/
Postat av: Linda

Najs med extraknäcket! How intriguing.

2010-01-29 @ 15:44:00
URL: http://okejvisplittarden.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0