Nyår

Nyår var ganska awesome faktiskt. Även om jag bara tog 4 bilder.

Jag, Jessica och Carro var hemmma hos mig och lagade veganska köttbullar och rostade rotfrukter, och till det drack jag och Carro rött vin. Det var awesome, vi hade tända ljus och grejer. En romantisk date för tre.

Efter det gjorde vi oss iordning och det slutade med att jag hade en svart halterneckklänning med waaaay förliten bh (enda bhn med halterneck), så jag såg.. Bystig ut. Kanske man kan säga.
Carro hade en fin (dock genomskinlig) klänning från indiska med färger och mönster i sig. Hade en lång tröja under såklart, höhö! Fick på henne kilklackar! Hon var mycket stilig.
Jessica också. Hon hade ett svart fodral från lindex. Och färger i ansiktet!
Sminket ville inte som jag ville. Slutade med massa svart och lösögonfransar (blev inspirerad av Carro).

Går till Johan och byter till våra klackar där och börjar dricka. Lagom mycket folk, och en snubbe namned Tobias var där. Det är typ, 2 år sedan vi träffades sist, och då kort under Dimmu Borgir i lund. Räknar man bort det så är det 3 år.

Kvällen fortlöper och på 12slaget pussar jag Carro av alla människor, haha! En av de mest heterosexuella människor jag känner! Men det var en fin och lyckad kväll.

En stund efter Johans föräldrar kommer hem, drar jag, brudarna och Tobias hem till mig för att "se film". Vi somnade nog alla 4 tror jag. Vid 6 drar brudarna till bussen och åker hem. Jag och Tobias somnar om x antal gånger. Sen drar han också.

All and all, så var det en trevlig nyårsafton!

Fred ut.



Jessica und Carro.



Jessica, Carro und moi.



Johan.



Häs.. PONTUS, Gustav, Gerry och Johan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0