Nazister och dirigenter

Magnus låg nyss och viftade med fingret som en dirigent. Mycket tjusigt. Bara det att dirigenter brukar ha byxor på sig. Höhö.
Vi började se inglorisous basterds igårkväll, men blev sjukt trötta. Har försökt övertala honom att vi ska fortsätta se, men han är envis. Fast han kittlar mig på ryggen  i alla fall.
Såg inglorious på tv för några månader sen, när jag nyss klippt av håret. Den är lätt en av bästa filmerna ever.
Så det så. 

Em. Igår såg vi the boat that rocked, sjukt rolig.
Och så spelade vi fia med knuff, men mini-shotar. Vem kunde tro att jag kunde shota liksom?
Jag var gul och han var röd. Sjukt intressant.

Nu ska jag försöka tvinga Magnus att vi ska stiga upp och äta frukost och se på film. Sen måste jag hem, jippi liksom.

Fred ut!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0