Nattblogg

Smider planer med Saga angående en hel del.
Men det är hemligt.
Så det så.

Imorgon ska jag minsann gå på stan med Saga, haha. Kolla ultrarea och sånt. Ska försöka hejda mig och inte låta min ekonomi skena iväg. Men liiiite kan man unna sig, hihi.
Något är fel på mig, igen. Är typ, täppt och torr i både näsa och hals. Ömmar lite när jag sväljer också. Fin hälsa man har indeed.

I helgen blir det förhoppnigsvis danmark! Då jävlar ska jag köpa på mig körsbärsvin! Har saknat det. Smakar lite marsipan typ, och kostar 20 danska per flaska ungefär. Det är fett nice. Plus att man slipper tjatande personer under 20 i danmark, då de har 16årsgräns istället för 20. Mowhahaha!

Varför mår man så bra av att spendera pengar? Egentligen? Man får ångest, men ändå lyckorus. Sjukt skumt.
Shoppingberoende kallas det nog.

Nu ska jag fortsätta snora som en förkyld, ledsen 2åring och botanisera i internetdjungeln.

Fred ut!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0