Nattblogg eller något

Man vet att man är uttråkad när man blir irriterad för att folk inte uppdaterer sina bloggar så man har något att göra.

F.ö så har jag piercat örat, köpt 2 tröjor, 2 halsband och en flaska dansk citron. Den enda läsken som är tillräckligt god. En stor flaska för bara 10 kronor! Och då är panten ändå inräknad!
Jag älskar öb. Verkligen älskar. Höhö.

Hoppas örat läker fort som fan så jag kan pierca igen. Och igen. Och igen. Tills jag storknar!

Jag har även varit duktig och postat min fk-lapp idag! Så snart har jag förhoppningsvis pengar igen.
Och då ska jag börja spara duktigt till punk & disorderly.
Ses vi i tyskland?

Nä, nu ska jag tömma tarmarna och sova.

Fred ut!

Kommentarer
Postat av: agge

saknar dig med! :)

2010-01-12 @ 15:44:10
URL: http://allergiframkallande.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0