How do you feelmjölk idag?

WOHO, mamma gav mig en tjuga till filmjölk! Det blir frukost imorgon!
Och magen får lite balsam. Mycket fint.

Filmjölk med quinoaflingor, russin och banan är awesomeness. Varför slutade jag göra det?
Fy fan vad korkat av mig.

Insåg att jag har glutenfri müsli också! Hoppas den inte är gammal. Har inte vågat prova den än.
Men nu jävlar! Jävlar i hoppsan vad filmjölk jag ska äta! Med müsli! Osv!

Och i helgen lutar det åt lund, Johannes, med bakad potatis, chips och dippa.
Och, hör och häpna; Sabrina tonårshäxan- filmerna!
Ja, jag är en sucker för töntiga nostalgifilmer. Jag levde trots allt under hela 90talet, haha!
Ha lite överseende man.

Min hals gör ont- igen! Det känns inte riktigt okej. Vet inte om jag är svullen, har aldrig kunnat känna det liksom. Men det ömmar som fan om jag trycker lite försiktigt på halsen. Kul.
Tips någon?

Nä, nu ska jag fortsätta terra folk på msn, har sjukt tråkigt. Men är samtidigt för trött för att orka resa mig och borsta tänderna och tvätta ansiktet. Men jag borde. Mina tänder är nasty.
Har fått en jäkla innebrännare på hakan. Ser ut som om min haka har en egen haka. Mycket fint.
Pfft.

Ska fan tvinga Fritte att sova i min säng inatt. Jag har börjat känna mig ensam om nätterna.
Kanske är min biologiska klocka som tickar, haha?
Nä, ve och fasa. Nu ska vi inte vara såna.

Det bästa som går på tv just nu verkar vara seinfeld. Och alla vet vi ju hur roligt det är.
Eh.

Nä, tvingar mig själv att göra mig iordning, sen får det bli lite läsning av Harry Potter. Har äntligen tagit mig i kragen och börjat läsa sjuan. Det var fan på tiden.
Det läskiga är att jag känner igen vissa delar av de 4 första kapitlen jag har läst. Men jag har inget minne att jag har läst fler kapitel än första. Hm. Spännande. Olidligt spännande!

Är sjukt fin när jag läser om kvällarna. Halvnaken och med min snygga pannlampa från tiger.
Awesome.

Fred ut!

Kommentarer
Postat av: Irony by Linn

Det programmet är inte roligt alltså!

2010-01-14 @ 08:15:04
URL: http://linnedins.blogg.se/
Postat av: Hardcoreina

Svar på din kommentar: Jarå, jag blir din vän! ;DD

2010-01-14 @ 12:06:45
URL: http://hardcoreina.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hej, Jag vill bara tipsa om min sockersöta blogg där jag uppdaterar med goda recept på både kakor och mat, håll till godo.

Mvh Maja

www.majasskafferi.blogg.se

2010-01-14 @ 14:18:22
URL: http://majasskafferi.blogg.se/
Postat av: Michaelsilje

Spirits are speaking in my dreams and other ways

2010-12-15 @ 12:35:23
URL: http://michaelsilje.blogfuture.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0