Hey JC, JC, would you die for me?

Haha, stackars medpassagerare på bussen säger jag bara. Jag har en förkärlek för Jesus christ superstar. Jag grät nästan på bussen och fick gåshud i tid och otid. Men alltså. Den är ju bara så bäst! Haha!
Lyssnar på svenska versionen just nu, med Ola Salo. Såg den med mamma förra året någon gång. Ola Salo var en helt otroligt Jesus, och sätter de upp den i malmö igen SKA jag tvinga med mig mamma och se den igen. Eller någon annan trevlig person som gillar musikaler, men jag vet inte om jag känner någon sån.

Och till bilderna jag lovade;


Tar det i kronologisk ordning, haha. Någon byggde en Hitler-snögubbe på vår gård?


Var ute med pappa. Framför oss åkte en DLK-bil. Och för de som inte förstår; De Lyckliga Kompisarna, svenskt punkband.


När jag drog till Bodoni med Saga.


Festen hos Jessica med Linda. Jag har en tendens att alltid ta minst en egobild i spegeln när jag har kissat.


Jag och Linda på synsam när Saga gjorde synundersökning, precis efter jag hade piercat örat.


Helgen hos Johannes, mannen själv på bilden. Spelade nintendo och pratade i telefon samtidigt, kvinnligt värre.


Min lille Frittebebis. Han är så fin.



Och gårdagens bilder nu;


Saga efter vi ätit lunch och pantat flaskor. Busshållplats.


Jag var såhär stilig i basker, lång kofta, pennkjol och lackstövlar. Och svart sjal.


Är det bara jag som tycker det är fet skillnad på hur jag ser ut med "polisongerna" framför och bakom öronen?
Mycket finare framför i alla fall, haha.


Jag följde mina begär till chokaldhyllan på coop. Dark milk är numera favoriten.
Är vanligtvis inte så förtjust i mörk choklad (funkar ibland dock), men den här är sjukt god!


Och dessa snyggingarna i vit lack hittade jag för 150 riksdaler på.. Buttericks! Hahaha, vad är grejen?


Sådär. Där hade ni några bilder jag inte orkat lägga in på datorn från min skitbraiga mobil. Höhö, skitbraiga..
Nu ska jag äta lunch och kolla på tv, sen ska jag fortsätta lyssna på jesus christ superstar. Och kanske läsa lite.

Fred ut!


Kommentarer
Postat av: Anonym

haha hannibal shiit.

men ändå.. jigsaw torterar fn ahahhahaa

2010-01-21 @ 17:36:20
URL: http://psychedelique.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0